Здійснюючи самоаналіз уроку,
доцільно відповісти на
наступні запитання:
1.
-Яка мета уроку (загальноосвітня, виховна, розвивальна)?
-Чи був між ними взаємозв'язок?
-Які завдання були головними?
-Які особливості класу, окремих груп школярів були враховані в завданнях?
2.
-Яке місце даного уроку в темі, розділі?
-Як він пов'язаний з попереднім і наступним уроками?
-У чому специфіка цього уроку?
-Який його тип?
3.
-Наскільки при плануванні і проведенні уроку враховано реальні навчальні можливості учнів?
4.
-Чому вибрана структура уроку була раціональною для розв'язання цієї мети?
-Чи правильно визначили місце на уроці для опитування, вивчення нового матеріалу, за кріплення, домашнього завдання?
-Чи раціонально був розподілений час, відведений на всі етапи уроку?
5.На яких ідеях, положеннях, фактах зробили головний акцент на уроці і чому?
6.
-Яке поєднання методів навчання для розкриття нового матеріалу?
-На скільки був обґрунтованим вибір методів навчання?
7.
-Яке поєднання форм навчання обрали для розкриття нового матеріалу і чому?
-Чи необхідно було застосувати диференційований підхід до учнів?
8.
-Як було організовано контроль засвоєння знань, умінь і навичок?
-В яких формах і якими методами цей контроль здійснювався?
9.
-Що допомогло забезпечити високу працездатність учнів протягом усього уроку?
10.
Завдяки чому вдалося раціонально використати час, запобігти перевантаженню учнів?
11.
Завдяки чому на уроці підтримувалась добра психологічна атмосфера спілкування з учнями?
12.
Як було продумано запасні методичні заходи на випадок непередбачених ситуацій?
13.
-Вдалося повністю вчителеві реалізувати всі поставлені завдання?
-Якщо не вдалося, то чому?
-Коли вчитель планує їх доробити?
|