Неділя
19.05.2024
18:23
Вітаю Вас Гість
RSS


Школа - це гра, робота та про майбуття турбота!
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

НОВИНИ

1 КЛАС

2 КЛАС

3 КЛАС

4 КЛАС

Міні-чат

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » СТОРІНКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ » На допомогу вчителеві

Рекомендації для вчителів 1-их класів
03.09.2014, 20:55

Рекомендації  для вчителів 

1-их класів:

-забезпечити системну реалізацію концептуальних засад Державного стандарту загальної початкової освіти;

-створювати відповідні організаційно-педагогічні умови для його впровадження;

-діючи на засадах компетентнісної освіти, ураховувати досвід особистої навчальної діяльності дитини;

-враховувати психологічні особливості  першокласників і дотримуватися дидактико-методичних вимог до здійснення контрольно-оцінювальної діяльності; використовувати вербальне, аргументоване, об’єктивне й доступне першокласнику оцінювання на позитивному принципі із акцентом на рівень досягнень учня, а не ступінь його невдач;

-не вдаватися до використання будь-яких умовних позначень для оцінювання навчальних досягнень учнів 1-го класу (сонечко, хмаринка тощо), оскільки вони з часом асоціюються у дитини з відповідним балом за встановленими критеріями оцінювання;

-запобігати перевантаженню першокласників, враховуючи їх вікові психофізіологічні та фізичні можливості;

-навіть за умови інтенсивної підготовки дітей до школи не прискорювати  процес навчання грамоти, оскільки розвиток навички письма об’єктивно відстає від навички читання й потребує тривалого часу,  натомість посилити навчання звуковому й звуко-буквеному аналізу слів, системно збагачувати словниковий запас учнів, розвивати мовленнєві й комунікативні уміння першокласників;

-приділяти увагу ефективній просвітницькій роботі з батьківською громадськістю щодо виховання дитини, створення здоров’язбережувального середовища вдома, організації самостійної роботи першокласників в домашніх умовах на засадах вільного вибору дитиною посильних і цікавих для неї завдань, збалансованому дозуванні навчальної та ігрової діяльності, рухливих ігор.

Категорія: На допомогу вчителеві | Додав: Nadija
Переглядів: 508 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Категорії розділу
На допомогу вчителеві [8]
Школа молодого вчителя [16]
Методичні рекомендації [3]
Програми [3]
Критерії оцінювання [2]
Ведення журналу [2]
Загальні документи [0]