Неділя
19.05.2024
15:47
Вітаю Вас Гість
RSS


Школа - це гра, робота та про майбуття турбота!
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

НОВИНИ

1 КЛАС

2 КЛАС

3 КЛАС

4 КЛАС

Міні-чат

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » СТОРІНКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ » На допомогу вчителеві

Шляхи диференційованого підходу до учнів на уроці
14.03.2014, 16:21
 До учнів з низьким рівнем знань:
- опитувати частіше за інших;
- завжди перевіряти виконання домашнього завдання;
- дозволити користуватися планом відповіді;
- активно відмічати перші успіхи учнів;
забезпечити доброзичливий тон опитування;
стимулювати інтерес;
підтримувати увагу при сприйнятті нового матеріалу (навідні питання);
вибирати раціональний темп навчання;
регулювати ступінь складності змісту (виділяти головне, ділити на частини і т. д.);
глибоко і ретельно інструктувати про роботу, що передбачається (наприклад, з математики - вказати тип задачі, правило, алгоритм чи аналогічну задачу);
розчленувати складні завдання на ряд простих;
вимагати пояснення, коментування ходу виконання завдання;
вказувати причинно-наслідкові зв'язки;
-пропонувати посильні завдання, які поступово ускладнювати, враховуючи можливості учня.
 
До обдарованих, добре підготовлених учнів:

- давати завдання підвищеної складності;

- запропонувати розв'язати задачу двома способами;

- рекомендувати підібрати додаткові приклади з матеріалу, що вивчається;

- порадити самостійно складати задачі;

- давати завдання на проведення дослідів, спостережень;

- висувати підвищені вимоги до культури мови цих учнів, логіки переказів, суджень тощо;

- давати спеціальні творчі завдання (написати вірш, оповідання, провести дослідження);

- організувати проведення консультацій (надання допомоги іншим учням);

- залучати до проведення занять у молодших класах;

- практикувати заліки, семінари;

- вживати заходи з профілактики підвищеного честолюбства, зазнайства (засудження недостатньої активності, розумне заохочення);

- контролювати оптимальність навчального навантаження, попереджати перевтомлення дітей.

Категорія: На допомогу вчителеві | Додав: Nadija
Переглядів: 465 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Категорії розділу
На допомогу вчителеві [8]
Школа молодого вчителя [16]
Методичні рекомендації [3]
Програми [3]
Критерії оцінювання [2]
Ведення журналу [2]
Загальні документи [0]