Субота
28.12.2024
04:46
Вітаю Вас Гість
RSS


Школа - це гра, робота та про майбуття турбота!
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

НОВИНИ

1 КЛАС

2 КЛАС

3 КЛАС

4 КЛАС

Міні-чат

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » СТОРІНКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ » На допомогу вчителеві

Словничок вчителя
20.02.2015, 15:16

Словничок вчителя

o  Адаптація – пристосування.

o  Активізація діяльності – посилення діяльності, її оновлення.

o  Алгоритм – певна система операцій, розрахунків, порядок дій.

o  Альтернативне – навчання за вибором.

o  Вербальний – усний, словесний.

o  Візуальний – спостереження за допомогою зору.

o   Девіантна (поведінка) – система вчинків або окремі вчинки, що суперечать принципам.

 Диференціація – вибір між…

o   Діагностика – дослідження.

o   Ефективність – міра досягнення навчальної мети.

o   Імітація – наслідування.

o   Індуктивний метод – метод пізнання від певних фактів до узагальнення.

o   Інновація – нова думка, ідея, реформа.

o   Інтегрований – заснований на поєднання суміжного.

o   Інтерактивний метод – засвоєння знань, умінь через взаємодію.

o   Когнітивний – пізнавальний.

o   Компетентний – той, що володіє матеріалом.

o   Комунікативне навчання – засвоєння на спілкування

o   Корекція (знань)виправлення, педагогічна підтримка.

o   Креативний – творчий, діяльний.

o   Критерій – ознака, норма оцінювання.

o   Лабільний – нестійкий, змінний.

o   Ментальний – характерний для нації.

o   Модульне навчання – навчання, під час якого матеріал подається дозами, міра навчання.

o   Моніторинг – перевірка, контроль.

o   Оптимізація – вибір найкращого варіанту.

o   Особистісно орієнтовний – той, що, базується на підході до конкретної дитини.

o   Парадигма – зразок, основа.

o   Параметри – показники, рівень.

o   Превентивний – попереджувальний, запобіжний, захисний.

o   Реалізація – досягнення.

o   Релаксація – процес розслаблення.

o   Рефлексія – самоаналіз, роздуми над власним станом відображення.

o   Розвивальне навчання – те, що базується на розвитку особистості учня.

o   Сенсорний – чутливий.

o   Стереотип – те, що повторюється, є звичним.

o   Сугестивний метод – навіювання.

o   Тест – завдання стандартної форми.

o   Технологія – поєднання методів, наука про визначення засобів викладання.

 

Категорія: На допомогу вчителеві | Додав: Nadija
Переглядів: 430 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Категорії розділу
На допомогу вчителеві [8]
Школа молодого вчителя [16]
Методичні рекомендації [3]
Програми [3]
Критерії оцінювання [2]
Ведення журналу [2]
Загальні документи [0]