Субота
28.12.2024
18:53
Вітаю Вас Гість
RSS


Школа - це гра, робота та про майбуття турбота!
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

НОВИНИ

1 КЛАС

2 КЛАС

3 КЛАС

4 КЛАС

Міні-чат

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » СТОРІНКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ » Школа молодого вчителя

ТРАДИЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ
08.09.2014, 19:45

Розповідь та пояснення вчителя 

Ефективність розповіді залежить від її поєднання з іншими формами та методами навчання – ілюстрацією, обговоренням, а також від умов – місця та часу, які вибрав вчитель для розповіді про ті чи інші факти, події, людей.

Види розповіді:

-художні;

-наукові;

-науково-популярні;

- описові.

Види розповіді за цілями:

- розповідь-вступ;

-розповідь-оповідання;

-розповідь-завершення.

Бесіда

Ефективність бесіди залежить від уміння вчителя формувати та ставити запитання.

За призначенням:

-вступна;

- повідомлення;

-повторення;

-контрольна.

За характером:

-репродуктивна;

-евристична;

-катехізисна.

Робота з книгою

                                    Для того, щоб робота з підручником давала найбільший  навчальний ефект,  вчителю  необхідно дотримуватися таких вимог:

а) правильно вибирати матеріал (теми) для самостійного вивчення за підручником на уроці;

б) самостійній роботі учнів «з підручником, як правило, повинна передувати ґрунтовна вступна бесіда (інструктаж) вчителя;

в) спостерігати за самостійною роботою учнів, ставити окремим з них запитання для з'ясування, наскільки вони зрозуміли навчальний матеріал, що вивчається за підручником;

г) звертати увагу на формування у школярів вміння самостійно усвідомлювати та засвоювати новий матеріал за підручником;

д) у разі необхідності перед самостійною роботою учнів з підручником
проводити демонстрації дослідів та наочних посібників з метою Створення на уроці проблемної ситуації та стимулювання учнів до більш вдумливого осмислення навчального матеріалу, що передбачено вивчити;

е) проводити вибіркове читання окремих місць тексту з метою самостійного засвоєння питань описового характеру;

є) у разі необхідності звертатися до короткого відтворення тем; що вивчалися раніше;

ж) робота з підручником в жодному разі не повинна займати весь урок.

                   Головна позитивна якість методу роботи з книго—  це можливість для учня багаторазово обробляти навчальну інформацію у припустимому саме для нього темпі та у зручний час.

Ілюстрація та демонстрація.

Вправи.

Евристичний 

Проблемно-пошуковий.

Метод проектів.

Креативні методи навчання: 

-метод придумування,

-метод «Якби…»,

-метод образної картини,

-метод гіперболізації,

-метод «Мозкового штурму» та інш.

Категорія: Школа молодого вчителя | Додав: Nadija
Переглядів: 413 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Категорії розділу
На допомогу вчителеві [8]
Школа молодого вчителя [16]
Методичні рекомендації [3]
Програми [3]
Критерії оцінювання [2]
Ведення журналу [2]
Загальні документи [0]